2016. augusztus 1., hétfő

Ahogy a régi mondás szól... "Miből lesz a... fürdőszobapolc??! :O" # 1

Szóval... Örököltünk egy régi,naaagyon piszkos almás ládát. Nem nagyon tudtam mihez kezdeni vele,így üres virágcserép tartó lett. Raktam ide oda,de nem volt szívem kidobni... Majd lesz vele valami mint a többi össze gyűjtögetett lommal alapon kiraktam a fészerbe... De hamarabb sikerült kitalálni mi lesz a sorsa,mint gondoltam...

Egyik nap beszélhettünk itthon Gabival ( a Férjem)  random dolgokról kint az udvaron... Egyszer csak elnézett oldalra és közölte: "Ez a szar láda totál úgy néz ki,mintha valami kikötőben vagy hajón használták volna..."

Hohohóóóó! IHLET ALERT! :D

Azonnal kipakoltam,hoztam a seprűt. Mondom ezt most vagy soha! Gabi értetlenül bámult,hogy mi az úristent találtam ki (mááá' megint)...

Kivakartam a dzsuva nagyjából és már előttem volt a kép. Tengerészes-hajós-vizes-herkentyűs fürdőszoba polc :) De ezt hogy csináljam??! Először is vizet neki,hagy tisztuljon a pofája. Két vödör víz csodákat tett és láttam magam előtt már ahogy átalakul.


Eredeti de már tisztított állapotban
 

Természetesen az évek során mindenen keresztül ment szerencsétlen, ami egy fából készült eszközt tönkretehet... Víz, ide-oda dobálás, mindenféle nem rendeltetés szerű tárolás, kb 6 komplett szú kolónia felnevelése és sorolhatnám.

Előkészítés, szokásos csiszolás.
Ezután a szögeket amik erejükön túl próbáltak halálos sebet ejteni rajtam vissza hajtogattam,ami ki akart esni,vissza ütöttem,de nem akartam változtatni rajtuk. Ez adja a hangulatát...annyira kusza,annyira életszerű :)

Szú irtás porszívóval és alkoholos befecskendezéssel megtörtént...csak úgy potyogtak ki a kis dögök :) Voltak páran,de rajtam nem fognak ki :D

Jött egy ötlet... Van ében lazúrom. Az lesz az alap! Attól lesz koszos,elhasznál és kopott hatású...

Pentart ében lazúrt használtam és ecsettel vittem fel rá a folyadékot,ami jelzem úgy fog mint a menykü'!! Úgyhogy ha valaki ennek az anyagnak felhasználására adja a fejét GUMIKESZTYŰT készítsen mert nagyon cudar,mikor az ember kezéről 3 napig nem jön le a "retek".
LAzúrral össze maszatolva így nézett ki..Először elgondolkodtam,hogy így hagyom,de aztán nem bántam meg,hogy az eredeti ötlet maradt :)

Rotyi (aka. Möszijő Rottyant a fejem és mindenkit letámadok a francba Uraság)  macskám trollkodik :D De hát ha lábat kell mosni akkor lábat kell mosni,mese nincs :D



A lazúrt kb 2 perc alatt szippantotta magába a láda,úgyhogy a továbbiakkal nem is nagyon kellett várnom..

Itt volt a folytatásban egy kis időéltérés,mert Dórikám felébredt és mivel Ő az első, így láda félredob,ecsetet a kukába mert a lazúr után használhatatlan volt és mentem a dolgomra :)

Reggel felébredvén tudtam mi lesz a következő lépés... DRY-BRUSH! (száraz ecset technika)

Innen kezdődött amit előtte még nem próbáltam! Csak ezzel színezni.... :)

Folytatjuk.... :)

                                                                                                                 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése