2016. augusztus 11., csütörtök

Szemétből várat avagy az Újrahasznosítás jó dolog!!!! # 2

Száradásról:

Én speciel nappal,nyáron szoktam ezzel foglalatoskodni,amikor 40 fok van. Én ilyenkor felrakom az elő tető szélére,vagy a külső ablakpárkányra ahol süti a nap folyamatosan. Így kb 2 óra múlva lehúzható a sablonról. Télen nagy valószínűséggel ez a 2 órás száradási idő lehet akár 5-10 óra is,hőmérséklettől függően.

Miután a külseje keményre száradt,óvatosan lehúzzuk a sablonunkról. Ha nem akar esetleg lejönni,sniccerrel vagy késsel picit meg kell lazítani ahol a sablonhoz fogja a ragasztó,de nem kell megijedni, lejön :)


Sablonról leszedve ilyen :)

Ilyenkor még elég puha,úgyhogy ne nyomkodjuk össze. Mivel a külseje keménnyé száradt talpára állítva addig szárítjuk,amíg belül a közepe nem csont száraz és kőkemény. Én egy napig szoktam hagyni általában száradni. Nappal a napon,éjjel bent de víz ne érje mert deformálódhat a párától,nedvességtől. Így a biztos.

Miután megszáradt jöhet a kreatív fázis.
Én festettem és lakkoztam. Találtam egy félig kész darabot,amit kb 2 éve csináltam és nem fejeztem be. Na ennek eljött az ideje :)

A dekorálás képekben,minimál narrálással,lépésről lépésre. Ez mindenkinek egyéni lesz úgy is felesleges a szó :)


Velük dolgoztam az új kaspón


Pentart matt föld barna akrilfesték, Pentart egyfázisú repesztőlakk,Decorolla bronz akrilfesték











A régen félbehagyott árva. Fehér zománc festék van rajta és akrilfesték pöttyök..MÉG :D



ACH matt akrilfestéket használtam hozzá




Első réteg... nem az igazi! Kettőt kapott 


És a nálam jól ismert Dry-brush... Nem bírok vele leállni :) Imádom ezt a technikát! <3




A szélén és az oldalán kapott két csíkot,mégis csak lgyen rajta valami világos is :)



A legvégén BasaColor Multifloor parketta lakkal kentem le őket a plusz védelem és a vízállóság érdekében.

Éééés a Végeredmények:






Ilyenek lettek :) Lehetett volna még turbózni őket,de mivel folyamatosan időhiányban szenvedek így maradtam a minimál verziónál.

Sajnos sokat csúsztam ezzel a bejegyzéssel,mert mint a laptopom mint a bölcsességfogam rosszalkodott.
Hála istennek a laptop probléma megoldódott,mivel új dolgozó érkezett az ADP-be Ruby személyében :). ToshiBa-ba laptopot most kicsit nyaralni küldtem,aztán ha időm engedi megy a szerelőhöz egy kis vérfrissítésre mivel én nem bírok vele!
 A bölcsességfogam meg el mehet a... :D


Köszönöm Mindenkinek a figyelmet és a türelmet! 

Remélem mindenkinek tetszett ez a bejegyzés! Ha igen kövessetek itt, Facebookon vagy Instagramon! Lájkoljatok,osszátok meg, kommenteljetek vagy hívjatok meg ismerősöket!

https://www.facebook.com/adproduct/

 https://www.instagram.com/maruzs_bernadett/

Nyereményjáték a Facebookon 12.-étől!!!!!


Nagy puszi és pacsi!                                                               Detti                   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése