2016. augusztus 2., kedd

Ahogy a régi mondás szól... "Miből lesz a ...Fürdőszobapolc??! :O" # 2

Reggel ahogy felébredtem,azonnal kattogott az agyam mit-hogyan kellene... Minden lehetőséget felvetettem a festést és mintázást illetően. Egy színűre legyen festve,esetleg vissza koptatva,vagy olaj bázisú festéssel Marble technikát használjak-e. Stencillel festés vagy struktúrozás, esetleg nyomda vagy szabad kezű mintázás.

Végül a Dry-brush-nál maradtam... Talán nekem ez adja vissza a legjobban a kikötőkben használt,sóval átitatott,magányosan tengődő,ide-oda dobált rekeszek és egyéb tárgyak hangulatát...

Gyorsan,amint délutáni szunyájába merült Őnagysága bele is fogtam a munkába... Össze száradt ecset,festék és céltudat volt a kelléktáram.

Kapott először egy fehér kontúrt,aztán mázolás ezerrel... itt még nem voltam benne biztos,hogy a sötétkék festék jól fog-e mutatni az ében-fehér alapon de bizakodtam...

Kontúr és első réteg után


 Legnagyobb meglepődésemre nem olvadt bele a kék szín az alapokba,hanem ellenkezőleg... Kiemelte az egészet.

Kék szín felvitele után



A fehér szín HKF festék,a kék pedig ACH akrilfesték természetesen mind a kettő matt kivitelben.

Itt még nagyon snassz volt a kicsike ezért gyorsan elő vettem minden ötletem mivel is lehetne feldobni... Mintát nem akartam semmi képen ezért kipróbáltam,hogy mutatna rajta pár darab gipsz figura.
Jelentem jól :)

Kaptam a gipszet,öntő formát és gyártottam is a kiegészítőket...

Kötés folyamatban...kérem várjon.

Természetesen több lett a gipsz mint amennyi kellett volna,így csináltam egy angyalkát is :) Jó lesz Mindenszentekkor :)

Miután megszáradtak,csiszolás és mehettek is a helyükre.
 
Ragasztáshoz a Pentart Mozaik és kavics ragasztóját használtam


Nekem nagyon bevált és tényleg nagyon erős. Kicsit hosszabb a száradási ideje,de megéri várni


Száradás után még kapott a polc 2 darab pici kapmpót is az egyik oldalára :)
Persze lehetett volna rakni rá többet is igény szerint... Akár a másik oldalára akár még arra is amire raktam,de úgy gondoltam,ha a leendő tulaj szeretné,rakok még rá :)

Természetesen raktam rá 3 darab akasztót is,amivel fel lehet tenni a falra. Így biztosan el fog bírni mindent :)

Végezetül PNZ bútor wax-ot kapott és kész is lett a mű :)



 

Némi dekorációval, just for fun:)

Remélem mindenkinek annyira tetszik a végeredmény,mint nekem :)

A polc gazdikereső!!! 

Érdeklődni az Ancient Dream Production  Facebook oldalán lehet!

https://www.facebook.com/adproduct/

Jönni fog most egy kis szusszanás,ami annyiban merül ki,hogy nem bútor témájú poszt következik Csütörtökön :) Hogy mi,az még meglepetés :)

Köszönöm a figyelmet! :)
Ja és hogy ne maradjatok le semmiről kövessetek itt és a Facebook oldalamon is!! :)

Pacsi puszi Everybody!                                                                                    Detti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése