2016. július 27., szerda

"Mi vagy te?? És mi akarsz lenni?" avagy Piszkos fa alkalmatosságból,bögre tartó polc :)

Adott a szituáció amikor van valamid,ami semmire sem jó... Még a tűzre dobni sem nagyon érdemes. Tiszta fáradt motorolaj,zsír,kosz,por és minden amit el lehet képzelni. Mindemellett hiányos,kopott. Egy szóval egy használhatatlan,ócska szar fadarab.

De mégis vagy annyira elvetemült,hogy látsz benne valamit...

Kaptam,egy kocka alakú fa valamit. Se alja,se teteje,se funkciója. Gondolkoztam egy darabig,mi is legyen belőle. Vagy legyen e egyáltalán valami.De nem hagyott nyugodni.


Ő lenne a kicsike... brutál állapotban




Háttér off,itt még nem tudatosan fotóztam de a lényeg lejön

Szóval katasztrófa,milyen állapotban volt..
Először tisztítottam. 2 flakon hideg zsíroldó,forró víz,mosogatószer,sikamika és több nap száradás után csiszolható,javítható volt. .

Nem nagyon gondoltam javítani,mert nekem sokkal jobban tetszett volna a maga apróbb hibáival együtt. Itt-ott kapott egy kevés mestertapaszt,vissza csiszit és kész.

Szokásos alkotói válságomból kifolyólag a festés váratott megint pár napot. Nem tudtam milyen színű legyen. A végén kevertem HKF-be egy kis olíva pigment színező,akril festéket módjával,de vagy 3 színből és tádááám meg volt a szín amit még kitalálni sem lehetett volna :D

Alapozni nem kellett mert olyan szinten szívott magába mindent mint a szivacs.
2 réteg HKF tökéletesen fedett mindenhol.

Ekkor jött az alkotói válság vol.2 amikor is nem tudtam milyen legyen a mintája. Decoupage-olni nem akartam,stencillel festeni pláne nem.
Egyben biztos voltam,dry-brush technikával szerettem volna dolgozni rajta ami ment simán és hatalmasat dobott,az amúgy elég egyhangú polcon...
Hosszas gondolkodás után még szerettem volna valami extrát,így stencillel vittem fel rá struktúrpasztát és ez lett rajta a konkrét minta.
Volt egy likacska is,egy pici kis törés a szélén amivel nem tudtam mit kezdeni,de szerettem volna funkcionalizálni,így egy bútor gombot raktam fel,akasztó gyanánt :)

Ezután BasaColor fényes lakkot kapott két rétegben,akasztókat előre hátra és elkészült a mű :)








Őszintén szólva nem tudtam,hogy ilyen jól fog kinézni a végére :) Elképzelésem sem volt az elején,hogy mi lesz belőle vagy tulajdonképpen mi az istent is csinálok,miért kínlódom vele. De megérte :)

Butaságom és feledékenységem miatt nem lett sem hirdetve sem semmi,úgyhogy halkan megsúgom hogy GAZDIT KERES!  ÉÉ

Érdeklődni a hogyléte felől az Ancient Dream Production Facebook oldalán lehet :)
https://www.facebook.com/adproduct/

Kövessétek a  Facebook oldalamat is! Több update,bejegyzés és hamarosan nyeremény játék várható :)

JAAA! És mindenki imádkozzon,hogy rendbe tudjam rakni a gépemet,hogy ne csússzanak a bejegyzések :)
A csúszás miatt HOLNAP ÚJ POSZT!!!

Köszöntem a figyelmet! :) Puszi Pacsi Ölelés!                                                Detti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése