2016. május 18., szerda

A múlt avagy ahogy én hívom a sötét középkor...#2 I love Holidays :)

Jöjjön hát a csilingelő dallamokkal, fahéjjal, rénszarvassal, forraltborcsival, különböző fényekkel, Reszkessetek betörőkkel és egyéb ronggyáúnt filmekkel, nagymamus agyon cukrozott bejglijével és a virágosoknak kegyetlen sok melóval, szeretteik indokolatlanul sok nélkülözésével járó egyik kedvencnek titulált szezonom... Adventtől-Karácsonyig képekben.



Senkit se tévesszen meg! Ezek a képek mind Decemberben készültek,csak nem látszik...és pólóban fotóztam :D nem csak én vagyok hibbant hanem az időjárás is,ugyebár...


















A következő adventinek az a különlegessége,hogy a férjem munkahelyére csináltam... Ő egy alumínium megmunkáló üzemben dolgozik ahol minden csupa alumínium,mindenhol gépek vannak,stb... Így hát Dettike kattant egyet,elment a józan esze Malibuba nyaralni,kivánszorgott a műhelybe,szedett egy rakás össze-vissza csavart meg egy pár gyertyát éééééssssss....TÁDÁM :D That's the freakin' Metal-wreath :D Perfect!







Ennyit mára.

Hamarosan folytatjuk... :)

         Pacsi-ölelés és köszi a figyelmet :)                                                             Detti

                                                   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése