2016. június 7., kedd

A múlt avagy ahogy én hívom a Sötét középkor... #3 Wedding decorations for my Friends :)

Mint ahogyan azt a legutolsó bejegyzésben írtam, a harmadig része a virágkötészeti "tehetségemet" felvonultató, galéria szerű poszt áradatnak az utolsó állomása az esküvőkről készült képek bemutatása.

Relatív sok esküvő dekorálásában vettem részt,de igazán kettő nőtt a szívemhez. Mindkettő két kedves barátnőm lagziját voltak hivatottak szebbé varázsnálkodni.
Nem szeretnék túl sokat magyarázkodni,beszéljenek helyettem a képek :)

Lássuk hát őket :)

#1

Timi és Peti esküvője 2015 Áprilisában :)

Erről az esküvőről annyit kell még tudni, hogy mivel Áprilisban volt, rézfán fütyülő meggymagköpködő juhászkutyát is hamarabb találtam,mint élő napraforgókat.... :/ De hát nem volt mit tenni mivel a kedvencek kedvence eme nemes növény, így hát 2 hét rohangálás után sikerült a csokorba relatív "élő hatású" vagy inkább csak messziről annak ható mű napraforikat szereznem. Hálistennek az Ara nagyon rugalmas volt és mivel látta a kerékbetört küszködésem belement ebbe a verzióba :) Én pedig megpróbáltam a maxot kihozni a helyzetből :)




Az asztaldíszbe Polyfoam (vagy ahogyan itten hítták az árus nenék gumi rózsa :O :O ) napraforgó került mivel ebben a méretben a Marson sem árulnak hagyományos műanyagot. Így maradt a Poly...



Fun fact: Lecsúszott az az átok rögzítő szalag a szárról ahogy adtuk kézből kézbe! :) 2 perccel a boldogító igen előtt még csomóztam a szemtelen pimasz fattyát :D :D :D




#2

A második lagzidekor ami nagyon kedves a szívemnek Mónika és Ádám 2016. Áprilisi BigDayDecor-ja volt,ami valóban BIG volt a lehető legjobb értelembe véve is :) Szerény személyem nem igazán van erre berendezkedve és bizony néha ott is vakartam ahol nem viszketett ,hogy hogyan is kellene prezentálni ezt az egészet,de végén csak össze hoztam egy nagy hajrával :) Imádtam csinálni! Egy hónapig nem aludtam ugyan, de látván mennyire boldogok együtt a nagy napon, és elégedettek egy egész hónapos munkámmal, minden fáradtságért és sajgó lábért/derékért kárpótolt! :) <3

Let's see :)














Kitűzők,undorítóan fotózva éjjel/hajnal  3-4-5 táján,hót' homályban-hót' homályos fejjel :)

Ritkán vágottal dolgozni felemelő és nosztalgikus :) Imádtam ezzel a kupac virággal dolgozni,de azt hiszem egy darabig elég ennyi belőlük :D

Dobó csokor amiről még nem sikerült értelmes képet szereznem,de nagyon tetszett meglepő módon :) HÁTTERET NEM NÉZNI!!!! Se időm sem energiám nem volt a lagzi hajnalán a fotóháttérrel foglalkozni.... és ahogy látszik előtte sem volt nagyon időm a konyhapulton pakolászni :) Tessenek szépen beérni ezzel :D










Na hát ennyi lett volna a móka mára. Jó volt csinálni őket,idén ugye Móniékét,de köszöntem szépen a lehetőséget és a megtiszteltetést... Minimum Nov.1- ig előre kiéltem minden virágkötői ambíciómat és kiadtam magamból mindazt az energiát,amit a szakma hiányából adódó lelki és fizikai frusztrációm okozott :) Pontosan ebből adódóan.....

....Következő bejegyzés már bútor témában jön :)

Sok virtuális Pacsi és éljenzés az olvasóknak!                                                Detti


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése